top of page

Mit mondanak a papagájgondozók?


Megkérdeztem a legkülönbözőbb papagájtulajdonosokat, különböző típusokat, professzionális bemutatók tartóit és oktatókat, sikeres tenyésztőket, hobbistákat és szabadúszókat. A legtöbbjüknek vannak olyan madarai, háziállatok, tenyészmadarak vagy szabadon repülő madarak, amelyeket valóban láttam és megcsodáltam a tollazatukat és a viselkedésüket. Sam Marriage (Marriages Vállalat) véleményét kértem. Íme néhány válasz, amit kaptam.




Sam családjának 6. generációja foglalkozik állati eredetű élelmiszerekkel. Azt mondja: A pellet nem egy rossz módja az papagájok etetésének. Azonban mentálisan maga a mód, ahogyan egy nyúl vagy például egy csirke etetése teljesen más, mint egy papagájé. A papagájok nagyon intelligens madarak, a vadonban természetesen folyton táplálékot keresnek, a lábukat, csőrüket és nyelvüket használják, hogy feltörjék az élelmiszert például a kagylóhéjakat, és kölcsönhatásba lépnek az élelemmel, amit szellemileg is értelmezni kell. Egyszerűen nem vagyok meggyőződve arról, hogy egy tömeggyártott textúra, egyetlen méretű, magas szénhidráttartalmú, porrá őrölt, 100 fok fölött hőkezelt pellet ideális esetben a legtáplálóbb vagy a legmegfelelőbb, és hosszú távon érdekeltté teszi a madarakat.



Az állateledeleknél jelenleg nagy mozgolódás tapasztalható a "hidegen sajtolt pellet" iránt, ami a nem húsevő állatok takarmányozásának nagy témája az egész ágazatban. Ami fontos, az a vetőmag minősége illetve a keverék minősége. Annak biztosítása, hogy a keverék ne tartalmazzon sok rossz dolgot, ami könnyen előfordulhat. Ez olyan problémákat okozhat, mint például az elhízás.

3 views0 comments

Recent Posts

See All
!
Widget Didn’t Load
Check your internet and refresh this page.
If that doesn’t work, contact us.
bottom of page